Проф. Станислав Иванов

stanislav-ivanov

Преподавател в следните специалности: IHM, IBM, ITM, MBA & MSc IHTM

Email: stanislav.ivanov@vumk.eu

Главен редактор на списанието European Journal of Tourism Research
Член на редколегиите на 30 списанията в областта на туризма, маркетинга и икономиката
Член на Съюза на учените в България, на Българската асоциация по маркетинг и на Международната асоциация на експертите по туризъм (AIEST)

Образование:

Доктор по Икономика на туризма, Икономически университет – Варна, България, 2005
Магистърска степен по Туризъм, Икономически университет – Варна, България, 2001
Бакалавърска степен по Финанси, Икономически университет – Варна, България, 2001
Бакалавърска степен по Международен туризъм, Икономически университет – Варна, България, 2000

Заемани длъжности:

Заместник ректор, Научно-Изследователска Дейност, Висше училище по мениджмънт (преди Международен колеж – Албена), България
Професор, Висше училище по мениджмънт (преди Международен колеж – Албена), България, 2014
Доцент, Висше училище по мениджмънт (преди Международен колеж – Албена), България, 2011
Главен асистент, Висше училище по мениджмънт (преди Международен колеж – Албена), България, 2006
Старши асистент, Висше училище по мениджмънт (преди Международен колеж – Албена), България, 2005

Изследователски интереси:

Робономика (robonomics), Управление на приходите, Туризъм и политика, Маркетинг на дестинации, Туризъм и икономика

Личен сайт:

www.stanislavivanov.com

Дисциплини на преподаване на английски и български език:

Research & Statistics
Operations Management
THE Industries in Context
Research methods

Цитирания в Google Scholar:

https://goo.gl/EZkuIa

Ivanov, S., M. Dimitrova, M. Ivanova (2010) Teaching entrepreneurship in tourism and hospitality undergraduate programmes. Available in SSRN at: http://ssrn.com/abstract=1692728
Slantcheva-Durst, S., S. Ivanov (2010) Tertiary Short-Cycle Education in Bulgaria: In Search of Identity. Community College Review 38(2), 196-209
Ohridska-Olson, R., S. Ivanov (2010) Creative tourism Business Model and its application in Bulgaria. Proceedings of the Black Sea Tourism Forum “Cultural Tourism – the Future of Bulgaria”, 23-25.09.2010, Varna, Bulgaria, pp. 23-39. Available in SSRN at: http://ssrn.com/abstract=1690425
Webster, C., S. Ivanov (2010) The Political Economy of Tourism in the Future. SSRN Working paper: http://ssrn.com/abstract=1638306
Ivanov, S. (2010) German students’ perceptions of Bulgaria as a tourist destination – A molecular approach to destination image assessment. Proceedings of the “Development alternatives for contemporary tourism” conference, University of Economics – Varna, 24th-25th June 2010, pp. 137-146. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1603494
Ivanov, S., M. Dimitrova (2010) Bulgaria. In C. Costa, E. Panyik & D. Buhalis (eds.). European Tourism Planning and Organisation Systems. Vol.II. National case studies. Channelview Publications. Available also online as SSRN Working paper 1599611 “Tourism Management and Planning in Bulgaria” at: http://ssrn.com/abstract=1599611
Ekiz, E., K, Hussain, S, Ivanov (2010) Investigating marketing opportunities of a politically challenged island destination: the case of North Cyprus. In Acolla Lewis-Cameron & Sherma Roberts (eds.) Marketing island destinations: concepts and cases. Oxford: Butterworth Heinemann. pp. 65-78. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1591372
Ivanov, S., C. Webster (2010) Decomposition of economic growth in Bulgaria by industry. Journal of Economic Studies 37(2), pp. 219-227. SSRN Working Paper No. 1298089. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1298089Illum, S. F., S. Ivanov, Y. Liang (2010) Using virtual communities in tourism research. Tourism Management 31(3), pp. 335-340. Abstract available at: http://ssrn.com/abstract=1413628Webster, C., S.
Ivanov, S. F. Illum (2009) NTOs and State Policy: the Paradigms of Political Economy and Institutional Responses to Tourism in Times of Economic Crisis. Proceedings of the International Conference on Tourism Development and Management, Kos Island, Greece 11-14 September 2009, pp. 497-500. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1595331Webster, C., S.
Ivanov, S. F. Illum (2009) Political Economy and Tourism Policy: National Tourism Organisations and State Policy. Proceedings of the “Tourism amidst a Global Crisis” Conference, Nicosia, Cyprus, 23rd March 2009. SSRN Working Paper No. 1372037. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1372037
Ivanov, S. (2009) Opportunities for developing communist heritage tourism in Bulgaria. Tourism 57(2), pp. 177-192. SSRN Working Paper No. 1339564. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1339564
Ivanov, S. (2008) Ego tourism. Yearbook 2008, International University College, ISSN 1312-6539, pp.140-143. SSRN Working Paper No. 1537828. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1537828
Ivanov, S. (2008) Conceptual marketing framework for online hotel reservation system design. Tourism Today, Vol. 8/2008, pp. 7-32. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%208.pdf. SSRN Working Paper No. 1296040. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1296040Иванов, С., Т. Дянков (2008) Ръководство за разработване на конкурентоспособни туристически продукти в Еврорегион Долен Дунав. Висше Училище Международен Колеж, Добрич, ISBN 978-954-635-001-5
Ivanov, S., C. Webster (2008) Marketing the Bulgarian Tourism Product—the Economic Geography of Long-term and Short-term Investments. Paper presented at GEOTOUR 2008 Conference, 26-28 June 2008, Krakow, Poland. Available online at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1331064
Webster, C., S. Ivanov (2008) Power Politics and Integration into Western Institutions: The Placement of Embassies for Romania and Bulgaria. Journal of Southern Europe and the Balkans, 10(1), pp. 1-14. Available online at: http://www.informaworld.com/smpp/content~content=a791082802~db=all~jumptype=rss. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298077Ivanov. S. (2007) Conceptualizing cannibalisation: the case of tourist companies. Yearbook 2007, International University College, ISSN 1312-6539, pp. 20-36. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1293730
Ivanov, S. (2007) Dynamic overbooking limits for guaranteed and nonguaranteed hotel reservations. Tourism Today, Vol. 7/2007, pp. 100-108. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%207.pdf. Abstract available online at: http://ssrn.com/abstract=1295968
Ivanov, S. (2007) Quality as a competitive advantage of travel agents. Yearbook 2007, International University College, ISSN 1312-6539, pp. 150-156. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1293729
Webster, C., S. Ivanov (2007) National Tourism Organizations: Measuring the results of promotion abroad. Tourism, 55(1), pp. 65-80. Available online at: http://hrcak.srce.hr/file/38639. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298081
Webster, C., S. Ivanov (2007) Placement of Romanian and Bulgarian Embassies: EU Aspirations and Communist Legacy. South-Eastern Europe Journal of Economics, 5(1), pp. 77-94. Available online at: http://www.asecu.gr/Seeje/issue08/ivanov.pdf. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298073
Ivanov, S., C. Webster (2007) Measuring the impact of tourism on economic growth. Tourism Economics, 13 (3), pp. 379–388. Available online at: http://www.ingentaconnect.com/content/ip/tec/2007/00000013/00000003/art00003. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298068
Webster, C., S. Ivanov (2006) Measuring the impact of promotion: the effects of Croatian, Czech, and Slovak state promotion of tourism abroad. Proceedings of GEOTOUR 2006 Conference, 7-8 October 2006, Kosice, Slovakia, pp. 81-94. Available online at: http://www.kgptour.tuke.sk/conferences_soubory/pdf%207%202%2007/5_1_Webster,%20Ivanov%2015.pdf. SSRN Working Paper No. 1331015. URL: http://ssrn.com/abstract=1331015
Ivanov, S., C. Webster (2006) Measuring the impact of tourism on economic growth. Proceedings of GEOTOUR 2006 Conference, 7-8 October 2006, Kosice, Slovakia, pp. 21-30. Available online at: http://www.kgptour.tuke.sk/conferences_soubory/pdf%207%202%2007/2_2_Ivanov,Webster%204.pdf. SSRN Working Paper No. 1413059. URL: http://ssrn.com/abstract=1413059
Иванов, Ст. (2006) Канибализмът като икономическа категория. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 227-230, ISSN 1312-6539
Ivanov, S. (2006) Management of overbookings in the hotel industry – basic concepts and practical challenges. Tourism Today, Vol. 6/2006, pp. 19-32. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%206.pdf. Abstract available online at: http://ssrn.com/abstract=1295965
Иванов, Ст. (2006) Управление на дублираните резервации в хотелиерството. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 56-60, ISSN 1312-6539
Иванов, Ст. (2005) Проблеми при измерване на въздействието на туризма върху изтичането на национален доход. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 176-182, ISSN 1312-6539. SSRN Working Paper No. 1413046. URL: http://ssrn.com/abstract=1413046
Иванов, Ст. (2005) Вторични разходи и пропуснати ползи от туризма. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 132-137, ISSN 1312-6539. SSRN Working Paper No. 1413062. URL: http://ssrn.com/abstract=1413062
Иванов, Ст. (2005) Маркетингови решения при изграждане на онлайн хотелски резервационни системи. Сборник с доклади от научна конференция “Туристическата наука и предизвикателствата на ХХІ век”, Варна, 3-4 ноември 2005, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, стр. 247-252, ISBN 954-21-0242-9. SSRN Working Paper No. 1413103. URL: http://ssrn.com/abstract=1413103
Иванов, Ст. (2005) Ефективност на туризма в създаването на работни места и доходи в България. “Българският туризъм – управление и ефективност”, издателство “Славена”, Варна, 2005 г., стр. 94-111, ISBN 954-579-503-4. SSRN Working Paper No. 1413083. URL: http://ssrn.com/abstract=1413083
Иванов, Ст. (2002) Online хотелски резервационни системи. Сборник с доклади от Юбилейна научна конференция “Туризмът през ХХІ век”, Софийски Университет “Св. Климент Охридски”, София, 2002 г., стр. 248-254Славова, Г., Ст. Иванов (2002) Векторен анализ на стратегическото управление (на примера на аграрни и туристически фирми). сп. Известия на Икономически Университет-Варна, №1/2002, стр. 92-103, ISNN 1310-0343
Иванов, Ст. (2001) Ролята на математиката и статистиката в изучаването на туризма. сп. Икономическа мисъл, №5/2001, стр.56, ISSN 0013-2993
Иванов, Ст. (2005) Туристически ресурси на дестинация България. в “Маркетингова стратегия за препозициониране на дестинация България”, монографично изследване на авторски колектив, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, 2005 г., стр.93-104, ISBN 954-21-0234-8. SSRN Working Paper No. 1413109. URL: http://ssrn.com/abstract=1413109
Иванов, Ст. (2005) Последствия от развитието на туристическата индустрия. в “Маркетингова стратегия за препозициониране на дестинация България”, монографично изследване на авторски колектив, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, 2005 г., стр. 132-138, ISBN 954-21-0234-8. SSRN Working Paper No. 1413107. URL: http://ssrn.com/abstract=1413107
Иванов, Ст. (2005) Възможности на Сателитната сметка на туризма за измерване на макроикономическите въздействия на туризма. Годишник на Икономически Университет – Варна, студия, 2005 г., стр. 481-519, ISSN 0861-6752. SSRN Working Paper No. 1413057. URL: http://ssrn.com/abstract=1413057
Иванов, Ст. (2004) Измерване влиянието на туризма върху икономическия растеж в България. Сборник доклади от научна конференция Шкорпиловци 2004 г., Университетско издателство на Икономически Университет – Варна, стр. 9-15. SSRN Working Paper No. 1413105. URL: http://ssrn.com/abstract=1413105
Иванов, Ст. (2003) Ненаблюдавана икономика в туризма. статия в сп. Известия на Икономически Университет – Варна, кн. 4, 2003 г., стр. 79-88, ISNN 1310-0343. SSRN Working Paper No. 1413052. URL: http://ssrn.com/abstract=1413052
Иванов, Ст. (2002) Директива 95/57 на Европейския съюз за събиране на статистическа информация в областта на туризма. Сборник доклади от научна конфе¬ренция на тема “Евроинтеграция и развитие на българската икономика”, Университетско издателство на Икономически Университет – Варна, 2002 г., стр.67-73, ISBN 954-21-0166-X. SSRN Working Paper No. 1413025. URL: http://ssrn.com/abstract=1413025
Ivanov, S., M. Dimitrova, M. Ivanova (2010) Teaching entrepreneurship in tourism and hospitality undergraduate programmes. Available in SSRN at: http://ssrn.com/abstract=1692728
Slantcheva-Durst, S., S. Ivanov (2010) Tertiary Short-Cycle Education in Bulgaria: In Search of Identity. Community College Review 38(2), 196-209
Ohridska-Olson, R., S. Ivanov (2010) Creative tourism Business Model and its application in Bulgaria. Proceedings of the Black Sea Tourism Forum “Cultural Tourism – the Future of Bulgaria”, 23-25.09.2010, Varna, Bulgaria, pp. 23-39. Available in SSRN at: http://ssrn.com/abstract=1690425
Webster, C., S. Ivanov (2010) The Political Economy of Tourism in the Future. SSRN Working paper: http://ssrn.com/abstract=1638306
Ivanov, S. (2010) German students’ perceptions of Bulgaria as a tourist destination – A molecular approach to destination image assessment. Proceedings of the “Development alternatives for contemporary tourism” conference, University of Economics – Varna, 24th-25th June 2010, pp. 137-146. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1603494
Ivanov, S., M. Dimitrova (2010) Bulgaria. In C. Costa, E. Panyik & D. Buhalis (eds.). European Tourism Planning and Organisation Systems. Vol.II. National case studies. Channelview Publications. Available also online as SSRN Working paper 1599611 “Tourism Management and Planning in Bulgaria” at: http://ssrn.com/abstract=1599611
Ekiz, E., K, Hussain, S, Ivanov (2010) Investigating marketing opportunities of a politically challenged island destination: the case of North Cyprus. In Acolla Lewis-Cameron & Sherma Roberts (eds.) Marketing island destinations: concepts and cases. Oxford: Butterworth Heinemann. pp. 65-78. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1591372
Ivanov, S., C. Webster (2010) Decomposition of economic growth in Bulgaria by industry. Journal of Economic Studies 37(2), pp. 219-227. SSRN Working Paper No. 1298089. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1298089
Illum, S. F., S. Ivanov, Y. Liang (2010) Using virtual communities in tourism research. Tourism Management 31(3), pp. 335-340. Abstract available at: http://ssrn.com/abstract=1413628
Webster, C., S. Ivanov, S. F. Illum (2009) NTOs and State Policy: the Paradigms of Political Economy and Institutional Responses to Tourism in Times of Economic Crisis. Proceedings of the International Conference on Tourism Development and Management, Kos Island, Greece 11-14 September 2009, pp. 497-500. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1595331
Webster, C., S. Ivanov, S. F. Illum (2009) Political Economy and Tourism Policy: National Tourism Organisations and State Policy. Proceedings of the “Tourism amidst a Global Crisis” Conference, Nicosia, Cyprus, 23rd March 2009. SSRN Working Paper No. 1372037. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1372037
Ivanov, S. (2009) Opportunities for developing communist heritage tourism in Bulgaria. Tourism 57(2), pp. 177-192. SSRN Working Paper No. 1339564. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1339564
Ivanov, S. (2008) Ego tourism. Yearbook 2008, International University College, ISSN 1312-6539, pp.140-143. SSRN Working Paper No. 1537828. Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1537828
Ivanov, S. (2008) Conceptual marketing framework for online hotel reservation system design. Tourism Today, Vol. 8/2008, pp. 7-32. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%208.pdf. SSRN Working Paper No. 1296040. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1296040
Иванов, С., Т. Дянков (2008) Ръководство за разработване на конкурентоспособни туристически продукти в Еврорегион Долен Дунав. Висше Училище Международен Колеж, Добрич, ISBN 978-954-635-001-5
Ivanov, S., C. Webster (2008) Marketing the Bulgarian Tourism Product—the Economic Geography of Long-term and Short-term Investments. Paper presented at GEOTOUR 2008 Conference, 26-28 June 2008, Krakow, Poland. Available online at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1331064
Webster, C., S. Ivanov (2008) Power Politics and Integration into Western Institutions: The Placement of Embassies for Romania and Bulgaria. Journal of Southern Europe and the Balkans, 10(1), pp. 1-14. Available online at: http://www.informaworld.com/smpp/content~content=a791082802~db=all~jumptype=rss. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298077
Ivanov. S. (2007) Conceptualizing cannibalisation: the case of tourist companies. Yearbook 2007, International University College, ISSN 1312-6539, pp. 20-36. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1293730
Ivanov, S. (2007) Dynamic overbooking limits for guaranteed and nonguaranteed hotel reservations. Tourism Today, Vol. 7/2007, pp. 100-108. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%207.pdf. Abstract available online at: http://ssrn.com/abstract=1295968
Ivanov, S. (2007) Quality as a competitive advantage of travel agents. Yearbook 2007, International University College, ISSN 1312-6539, pp. 150-156. Available online at: http://ssrn.com/abstract=1293729
Webster, C., S. Ivanov (2007) National Tourism Organizations: Measuring the results of promotion abroad. Tourism, 55(1), pp. 65-80. Available online at: http://hrcak.srce.hr/file/38639. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298081
Webster, C., S. Ivanov (2007) Placement of Romanian and Bulgarian Embassies: EU Aspirations and Communist Legacy. South-Eastern Europe Journal of Economics, 5(1), pp. 77-94. Available online at: http://www.asecu.gr/Seeje/issue08/ivanov.pdf. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298073
Ivanov, S., C. Webster (2007) Measuring the impact of tourism on economic growth. Tourism Economics, 13 (3), pp. 379–388. Available online at: http://www.ingentaconnect.com/content/ip/tec/2007/00000013/00000003/art00003. Abstract available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1298068
Webster, C., S. Ivanov (2006) Measuring the impact of promotion: the effects of Croatian, Czech, and Slovak state promotion of tourism abroad. Proceedings of GEOTOUR 2006 Conference, 7-8 October 2006, Kosice, Slovakia, pp. 81-94. Available online at: http://www.kgptour.tuke.sk/conferences_soubory/pdf%207%202%2007/5_1_Webster,%20Ivanov%2015.pdf. SSRN Working Paper No. 1331015. URL: http://ssrn.com/abstract=1331015
Ivanov, S., C. Webster (2006) Measuring the impact of tourism on economic growth. Proceedings of GEOTOUR 2006 Conference, 7-8 October 2006, Kosice, Slovakia, pp. 21-30. Available online at: http://www.kgptour.tuke.sk/conferences_soubory/pdf%207%202%2007/2_2_Ivanov,Webster%204.pdf. SSRN Working Paper No. 1413059. URL: http://ssrn.com/abstract=1413059
Иванов, Ст. (2006) Канибализмът като икономическа категория. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 227-230, ISSN 1312-6539
Ivanov, S. (2006) Management of overbookings in the hotel industry – basic concepts and practical challenges. Tourism Today, Vol. 6/2006, pp. 19-32. Available online at: http://www.cothm.ac.cy/Tourism%20Today%20No%206.pdf. Abstract available online at: http://ssrn.com/abstract=1295965
Иванов, Ст. (2006) Управление на дублираните резервации в хотелиерството. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 56-60, ISSN 1312-6539
Иванов, Ст. (2005) Проблеми при измерване на въздействието на туризма върху изтичането на национален доход. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 176-182, ISSN 1312-6539. SSRN Working Paper No. 1413046. URL: http://ssrn.com/abstract=1413046
Иванов, Ст. (2005) Вторични разходи и пропуснати ползи от туризма. Годишник на Международен Колеж – Албена, гр. Добрич, стр. 132-137, ISSN 1312-6539. SSRN Working Paper No. 1413062. URL: http://ssrn.com/abstract=1413062
Иванов, Ст. (2005) Маркетингови решения при изграждане на онлайн хотелски резервационни системи. Сборник с доклади от научна конференция “Туристическата наука и предизвикателствата на ХХІ век”, Варна, 3-4 ноември 2005, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, стр. 247-252, ISBN 954-21-0242-9. SSRN Working Paper No. 1413103. URL: http://ssrn.com/abstract=1413103
Иванов, Ст. (2005) Ефективност на туризма в създаването на работни места и доходи в България. “Българският туризъм – управление и ефективност”, издателство “Славена”, Варна, 2005 г., стр. 94-111, ISBN 954-579-503-4. SSRN Working Paper No. 1413083. URL: http://ssrn.com/abstract=1413083
Иванов, Ст. (2002) Online хотелски резервационни системи. Сборник с доклади от Юбилейна научна конференция “Туризмът през ХХІ век”, Софийски Университет “Св. Климент Охридски”, София, 2002 г., стр. 248-254
Славова, Г., Ст. Иванов (2002) Векторен анализ на стратегическото управление (на примера на аграрни и туристически фирми). сп. Известия на Икономически Университет-Варна, №1/2002, стр. 92-103, ISNN 1310-0343
Иванов, Ст. (2001) Ролята на математиката и статистиката в изучаването на туризма. сп. Икономическа мисъл, №5/2001, стр.56, ISSN 0013-2993
Иванов, Ст. (2005) Туристически ресурси на дестинация България. в “Маркетингова стратегия за препозициониране на дестинация България”, монографично изследване на авторски колектив, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, 2005 г., стр.93-104, ISBN 954-21-0234-8. SSRN Working Paper No. 1413109. URL: http://ssrn.com/abstract=1413109
Иванов, Ст. (2005) Последствия от развитието на туристическата индустрия. в “Маркетингова стратегия за препозициониране на дестинация България”, монографично изследване на авторски колектив, издателство “Наука и икономика”, Икономически Университет – Варна, 2005 г., стр. 132-138, ISBN 954-21-0234-8. SSRN Working Paper No. 1413107. URL: http://ssrn.com/abstract=1413107
Иванов, Ст. (2005) Възможности на Сателитната сметка на туризма за измерване на макроикономическите въздействия на туризма. Годишник на Икономически Университет – Варна, студия, 2005 г., стр. 481-519, ISSN 0861-6752. SSRN Working Paper No. 1413057. URL: http://ssrn.com/abstract=1413057
Иванов, Ст. (2004) Измерване влиянието на туризма върху икономическия растеж в България. Сборник доклади от научна конференция Шкорпиловци 2004 г., Университетско издателство на Икономически Университет – Варна, стр. 9-15. SSRN Working Paper No. 1413105. URL: http://ssrn.com/abstract=1413105
Иванов, Ст. (2003) Ненаблюдавана икономика в туризма. статия в сп. Известия на Икономически Университет – Варна, кн. 4, 2003 г., стр. 79-88, ISNN 1310-0343. SSRN Working Paper No. 1413052. URL: http://ssrn.com/abstract=1413052
Иванов, Ст. (2002) Директива 95/57 на Европейския съюз за събиране на статистическа информация в областта на туризма. Сборник доклади от научна конференция на тема “Евроинтеграция и развитие на българската икономика”, Университетско издателство на Икономически Университет – Варна, 2002 г., стр.67-73, ISBN 954-21-0166-X. SSRN Working Paper No. 1413025. URL: http://ssrn.com/abstract=1413025

Приемни дни кампус Варна

сряда от 17ч. до 18ч.

Приемни дни кампус Добрич

м. февруари: четвъртък от 15ч. до 16ч.

м. март и м. април: понеделник от 15ч. до 16ч.