Направи следващата крачка в професионалното си развитие с Висше училище по мениджмънт!
Във Висше училище по мениджмънт предлагаме кратки и ясни стъпки за прием на кандидатите, решили да продължат своето образование в предлаганите от нас магистърски програми. Основните изисквания към студентите са силна мотивация, добри резултати от бакалавърската степен и високо ниво на владеене на английски език.
В процеса на прием Висше училище по мениджмънт стриктно следва правилата и разпоредбите на Министерството на образованието и науката на Република България.
За кандидатстване във Висше училище по мениджмънт са необходими следните документи:
1) Надлежно попълнени формуляри за кандидатстване на Висше училище по мениджмънт и Cardiff Metropolitan University
2) Копие от диплома за висше образование или писмо, потвърждаващо годината и семестъра, ако се кандидатства предварително
3) Копие от приложението с оценките към дипломата за висше образование или академична справка с резултатите от обучението до момента, ако се кандидатства предварително
4) Копие от диплома за средно образование
5) Сертификат за владеене на английски език (ако има такъв)
6) 2 броя писма за препоръка (на английски език, съдържащи препоръки от преподавател и/или работодател, контакти, подпис и печат на препоръчителя)
7) Автобиография на английски език
8) Мотивационно писмо, адресирано до Висше училище по мениджмънт и Cardiff Metropolitan University
8) Копие от лична карта или паспорт
10) Декларация за съгласие за обработка на лични данни
Документите се изпращат сканирани на електронна поща admissions@vum.bg.
В случай, че подадените документи отговарят на изискванията на Висше училище по мениджмънт, отдел Прием ще насрочи дата и час за мотивационно интервю. Интервюто се провежда на английски език на място във ВУМ или онлайн (задължително условие е кандидатът да използва уеб-камера по време на интервюто).
На този етап кандидат-студентът полага изпит по английски език във ВУМ, ако не притежава валиден международно признат сертификат за владеене на езика.
Успешно преминалите стъпка 2 кандидати получават писмо за условен прием, документ за дължимите такси, както и информация за условията и сроковете за плащане. Подробна информация за семестриалните такси за обучение и възможностите за получаване на стипендия ще намерите тук.
След потвърждението за условен прием, кандидатът трябва да предостави следните документи:
1) Надлежно попълнени, принтирани и подписани формуляри за кандидатстване
2) Диплома за висше образование
3) Приложението с оценките към дипломата за висше образование
4) Диплома за средно образование
5) Медицинско свидетелство
6) Документ за платена такса
7) Снимки паспортен формат – 4 бр.
Когато документите по т. 2 и 3 са на български език е необходимо да бъдат съпроводени с легализиран превод на английски език. Когато документите по т. 2 и 3 от не са издадени от български органи и институции и не са на български език, те трябва да бъдат легализирани, преведени на български език и заверени в съответствие с разпоредбите на международните договори на Република България с държавата, в която са издадени.
Документите се изпращат адрес: България, Варна, ул. „Оборище“ 13 А, стая 101.
За кандидатстване във Висше училище по мениджмънт са необходими следните документи:
1) Надлежно попълнени формуляри за кандидатстване на Висше училище по мениджмънт и Cardiff Metropolitan University
2) Копие от диплома за висше образование или писмо, потвърждаващо годината и семестъра, ако се кандидатства предварително
3) Копие от приложението с оценките към дипломата за висше образование или академична справка с резултатите от обучението до момента, ако се кандидатства предварително
4) Копие от диплома за средно образование
5) Сертификат за владеене на английски език (ако има такъв)
6) 2 броя писма за препоръка (на английски език, съдържащи препоръки от преподавател и/или работодател, контакти, подпис и печат на препоръчителя)
7) Автобиография на английски език
8) Мотивационно писмо, адресирано до Висше училище по мениджмънт и Cardiff Metropolitan University
8) Копие от лична карта или паспорт
10) Декларация за съгласие за обработка на лични данни
Документите се изпращат сканирани на електронна поща admissions@vum.bg.
В случай, че подадените документи отговарят на изискванията на Висше училище по мениджмънт, отдел Прием ще насрочи дата и час за мотивационно интервю. Интервюто се провежда на английски език на място във ВУМ или онлайн (задължително условие е кандидатът да използва уеб-камера по време на интервюто).
На този етап кандидат-студентът полага изпит по английски език във ВУМ, ако не притежава валиден международно признат сертификат за владеене на езика.
Успешно преминалите стъпка 2 кандидати получават писмо за условен прием, документ за дължимите такси, както и информация за условията и сроковете за плащане. Подробна информация за семестриалните такси за обучение и възможностите за получаване на стипендия ще намерите тук.
След потвърждението за условен прием, кандидатът трябва да предостави следните документи:
1) Надлежно попълнени, принтирани и подписани формуляри за кандидатстване
2) Диплома за висше образование
3) Приложението с оценките към дипломата за висше образование
4) Диплома за средно образование
5) Медицинско свидетелство
6) Документ за платена такса
7) Снимки паспортен формат – 4 бр.
Когато документите по т. 2 и 3 са на български език е необходимо да бъдат съпроводени с легализиран превод на английски език. Когато документите по т. 2 и 3 от не са издадени от български органи и институции и не са на български език, те трябва да бъдат легализирани, преведени на български език и заверени в съответствие с разпоредбите на международните договори на Република България с държавата, в която са издадени.
При липса на такива разпоредби документите се легализират по общия ред за легализации, преводи и заверки на документи и други книжа.
Документите се изпращат адрес: България, Варна, ул. „Оборище“ 13 А, стая 101.