vum-logo-header-BG

Започна приемането на заявки за участие в изданието за 2022 г. на TETRIX, признато за най-голямото състезание за бизнес изследвания от Световните рекорди на Гинес (GWR). Целта на състезанието е да вдъхнови и насърчи участниците да преследват кариера в дигиталния свят и да подобрят своите бизнес познания. Право да кандидатстват имат студенти от всички специалности и хората, завършили през последните пет години (между 2017 и 2021 г.) и владеещи португалски, английски или испански език. Заявките за участие се приемат до 14-ти август на www.tetrixchallenge.com

Участието в предизвикателство е безплатно и награждава победителя с пътуване в пет континента.

Състезанието се състои от 60 въпроса, разделени на 4 фази, като първите две са онлайн. В това издание кандидатите за първи път ще могат да избират „кариерна насока“ по време на втората фаза и ще се съсредоточат върху теми, които са в тяхната зона на комфорт. Полуфиналната и финалната фаза, в които участниците се оценяват от изтъкнати личности в конкретния сектор (наречени Senseis), ще се проведат в офиса на VTEX в Рио де Жанейро (Бразилия) на 5-ти и 6-ти ноември. Това е четвъртото издание на TETRIX. През 2021 г. се включват повече от 154 000 участници от 84 държави – рекорден брой заявки, благодарение, на който печели признание от Световните рекорди на Гинес. Миналата година жените са над 64% от общия брой кандидати. Проведената в Рио де Жанейро финална фаза на последното издание е спечелена от чилийката Франсиска Авария. А заключителното предизвикателство включва 24 финалисти от осем различни националности.

“За първи път тази година младите хора от България, които имат интерес да се развиват в дигиталния свят могат да се включат в състезанието. Надграждането на умения и непрекъснатото усвояване на нови знания са от ключово значение днес повече от всякога. Вярвам, че с възможността за участие в TETRIX ще отворим много нови пътища за реализация, както и включване на младите хора в международна общност на иноватори”, споделя Кирил Динов – търговски вицепрезидент на VTEX за Източна Европа.

Победителят ще бъде запознат с най-новото в дигиталната трансформация, чрез посещения в големи технологични компании и участие в събития и семинари, посветени на технологиите.

Предизвикателството насърчава развитието на дигиталната екосистема чрез изграждане на ценна мрежа от таланти, готови за бъдещето. Тези компании също имат достъп до участниците, които са се откроили най-много и търсят възможности за наемане в бъдещето.

„Обменът на култури, етнически групи и идеи, осигурен от TETRIX, направи предизвикателството все по-актуално за дигиталния пазар. Вдъхновението, стимулирането и развитието на талантливи млади хора е от съществено значение за ускоряването на темпа на дигиталната трансформация в компаниите и за изграждането на свят, в който възможностите за развитие са равнопоставени сред различните общности, съставляващи нашата екосистема“, разказва Мариано Гомиде де Фариа, основател и съизпълнителен директор на VTEX.

Заявки за участие и информация: Tetrix Challenge
График на програмата:
До 14-ти август: заявки за участие
От 15-ти до 28-ми август: първа фаза на състезанието (онлайн)
От 5-ти септември до 2-ри октомври: втора фаза на TETRIX (онлайн)
5-ти и 6-ти ноември: полуфинали и финали в Рио де Жанейро

Повече за образователните инициативи на VTEX www.careers.vtex.com

VTEX (NYSE: VTEX) предоставя платформа за дигитална търговия тип „софтуер като услуга“ за корпоративни брандове и търговци на дребно. Инструментът позволява на клиентите да следват своята търговска стратегия, включително изграждане на онлайн магазини (електронна търговия), интегриране и управление на поръчки по различни канали, както и създаване на маркетплейси за продажба на продукти от доставчици от трети страни. VTEX е учредена в Бразилия, лидер е в ускоряването на трансформацията на дигиталната търговия в Латинска Америка и се разраства в световен мащаб. Платформата е проектирана в съответствие със стандарти и функции на корпоративно ниво и има повече от 2400 клиенти, които се свързват с потребителите си чрез 3200 активни онлайн магазина в 38 държави.

By Admin