ivelina-yoveva

Преподавател в следните специалности: IHM, IBM, ITM, HCA

Email: ivelina.yoveva@vumk.eu

Академични степени:

Докторант по Икономика и организация на туризма, Икономически университет, Варна, България
Магистърска степен по Mеждународни икономически отношения, Икономически университет, Варна, България
Бакалавърска степен по Международни икономически отношения, Икономически университет, Варна, България
Бакалавърска степен по Икономика и управление на търговията, Икономически университет, Варна, България

Изследователски итнереси:

Маркетингови комуникации
Брандинг
Маркетинг на услуги
Маркетинг на отношенията

Дисциплини на преподаване на английски и български език:

Маркетингови комуникации
Брандинг
Маркетинг на услуги
Маркетинг на отношенията


Yoveva Ivelina, (2009), Relation of Integrated Marketing Communications with Online Tourist Product Distribution, Proceedings of 16th International Economic Conference, Sibiu, Romania, to be issued
Yoveva Ivelina, (2009), Condition and Development of Integrated Marketing Communications in Tourist Distribution System, Year-book, Volume 4, International University College, to be issued
Yoveva Ivelina, (2008), The quality of tourist product in respect of the Integrated Marketing Communications, Year-book, Volume 3, International University College
Yoveva Ivelina, (2008), Relation between Integrated Marketing Communications, the brand and new types of consumers, Year-book, Volume 3, International University College
Yoveva Ivelina, (2007), Role of Integrated Marketing Communications for the development of tourism, University of Economcs, Varna
Yoveva Ivelina, Ivanov St, (2007), Introduction to Accounting and Finances, module text book, International University College
Yoveva Ivelina, Dyankov T., (2007), Business Environment and Economics, module text book, International University College