Преподавател в следните специалности: IHM и IBM

Email: ina.stanoeva@vumk.eu

Ас. Д-р Ина Станоева е преподавател по дисциплини от областта на маркетинга и мениджмънта. Има докторска степен по Социално управление, магистърска и бакалавърска степен по Мениджмънт и специализации по Журналистика и Педагогика. Говори български, английски, италиански, руски и испански език. Работила е четири месеца в САЩ. Има 30 публикации в областта на мениджмънт и маркетинг на сценичните изкуства, мениджмънт на луксозни и модни компании и др., публикувани в България и чужбина. Рецензент е в две научни списания. Обича да преподава на студенти от различни държави и да опознава техните култури. Научните й интереси са в областта на управлението и маркетинга на арт организации, мениджмънт на модни и луксозни компании, медии и образователен мениджмънт.

Членство в редколегии на научни списания

Рецензент в сп. “Vanguard Scientific Instruments in Management”, indexed in EBSCO
Рецензент в сп. “Arts and the market”, Emerald, indexed in Thompson Reuters

Образование

Доктор по Социално управление, Икономически университет – Варна, 2015
Магистър по Мениджмънт, Икономически университет – Варна, 2009
Бакалавър по Стопанско управление, Икономически университет – Варна, 2008
Професионална квалификация по Журналистика, Икономически университет – Варна, 2011
Професионална квалификация по Педагогика, Висше училище по Мениджмънт – Варна, 2016

Членства

Член на Комисията по етика в Икономически университет – Варна /2011-2014/
Член на Общото събрание на Факултет „Управление” /2010-2014/
Редактор в „Университетски вестник” – издание на Икономически университет – Варна /2005-2007 г./

Отличия и награди

1. Стратегия за развитие на малък семеен хотел – май 2007, І награда в прегледа на Студентската научна дейност /в съавторство/
2. Възможности за оцеляване на българските театри в условия на криза – май 2009, І награда в прегледа на Студентската научна дейност /магистри/
3. Финалист в конкурса „Мисия успех” 2014 на Уникредит Булбанк, Л’Ореал и сп. Космополитан

Дисциплини на преподаване:

Маркетингови изследвания
Маркетингови комуникации
Управление на проекти
Бизнес среда

Изследователски интереси:

Арт мениджмънт и маркетинг, мениджмънт на модни и луксозни компании, медии, образователен мениджмънт

Профил в Google Scholar:

https://scholar.google.bg/citations?user=zErD7bcAAAAJ&hl=bg