fbpx

Магистратура по Бранд мениджмънт

Защо да избера магистратура по Бранд мениджмънт във ВУМ?

✔️ Бранд мениджмънт е стратегическа и иновативна програма, която съчетава маркетинговите знания и управленските умения в различните им предприемачески аспекти. Програмата има за цел да осигури профилиране и задълбочаване на управленската подготовка в областите на маркетинга, предприемачеството, продуктовите иновации и потребителското поведение.

✔️ Програмата е насочена към завършилите бакалавърска степен с предприемачески начин на мислене в национален и международен план. Студентите придобиват необходимите знания, умения и компетенции, с които да се реализират на различни нива в средни и големи компании, както и такива, работещи в областта на маркетинга, PR-а и изграждането на имидж.

✔️ В рамките на програмата се развиват компетенции, позволяващи създаването и менажирането на успешни брандове в контекста на различни организации или персонални старт-ъп проекти.

✔️ Програмата не само се фокусира върху изграждането на успешен бранд, но също така разглежда икономическите въпроси, свързани с него.

Важна информация

Място на обучение

София

Език на преподаване

Български

Начало на учебния процес

Октомври

Продължителност на обучението:

3 - 4 семестъра (в зависимост от професионалното  направление и придобитата образователно-квалификационна степен на висше образование)

Условия за кандидатстване:

Ние във ВУМ предлагаме кратки и ясни стъпки за прием на кандидатите. В процеса на прием Висше училище по мениджмънт стриктно следва правилата и разпоредбите на Министерството на образованието и науката на Република България.

Семестриална такса: 750 Евро

Документи:

✔️ Попълнен формуляр за кандидатстване
✔️ Копие от диплома за висше образование с приложението
✔️ Копие от диплома за средно образование
✔️ 2 броя писма за препоръка
✔️ Автобиография
✔️ Мотивационно писмо
✔️ Копие на документ за самоличност

Учебна програма

Програмата е с редовна форма на обучение, адаптирана за работещи – лекциите са вечерни през седмицата и преди обед в събота. Налице е възможност за хибридна форма на провеждане на част от обучението.

  • Потребителско поведение и маркетинг на отношенията (10 ECTS)
  • Маркетингови изследвания (10 ECTS)
  • Мениджмънт на творческия процес в брандинга на ИМК (10 ECTS)
  • Изграждане на бранд (10 ECTS)
  • Маркетингови стратегии (10 ECTS)
  • Персонален брандинг (5 ECTS)
  • Дипломна работа (15 ECTS)
  • Дипломантски семинар
×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to admissions@vum.bg

 

Здравейте!

Щракнете върху някой от нашите представители по-долу, за да разговаряте в WhatsApp или да ни изпратите имейл до admissions@vum.bg

×