Преподавател на специалностите
Маркетинг
Станимир Андонов е маркетинг и брандинг консултант с голям опит. Той е доктор по маркетинг и лектор във Висше Училище по Мениджмънт. Бил е основен лектор и трейнър на множество форуми през последните години. Станимир е бил собственик и мениджър на MarketingPro Engineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за мобилни устройства. Той е член на American Marketing Association. Станимир също така е автор на електронната книга „Levels of Product Differentiation in the Global Market“ – продавана от amazon.com и на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“ (2014 год.). В момента Станимир Андонов е и мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания.
Email: stanimir.andonov@vumk.eu

Академични степени:
Докторска степен по Маркетинг
🎓 Автор на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“, изд. „Изток-Запад“, 2014 год. – най-продаваната бизнес книга от български автор за 2015 г.
🎓 Автор и на електронната книга Levels of Product Differentiation in the Global Market – продавана от amazon.com
🎓 Член на Българската Асоциация по Маркетинг
🎓 Пълноправен член на American Marketing Association
🎓 Член на Association for Community Colleges
🎓 Бил е собственик и мениджър на MarketingProEngineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за iphone/ipod/ipad и Android базирани устройства
🎓 Консултирал е успешни компании, работещи в България
🎓 Финалист в конкурса за комуникационни умения на Британски съвет FameLab – Лаборатория за слава през 2007 год.
🎓 Финалист в „Мастер Инициатива“ -“Околната среда – Renault, Nissan и Dacia се грижат за нея! Как можем всички заедно да допринесем за нейното опазване?“ през 2008 г. Провежда количествено маркетингово изследване с цел установяване на конкурентното позициониране на 11 автомобилни бранда, продавани в страната. Резултатите са използвани във връзка с конкурса за разработване на концепция за екологичен маркетинг на марките Renault, Nissan и Dacia в България.
🎓Регистриран е като Premium Educator в Harvard Business for Educators
🎓 Има придобит сертификат по Маркетинг от The Wharton School of the University of Pennsylvania
🎓 Бил е лектор на множество семинари, конференции и обучения.
Стаж
- УниКредит Булбанк
- ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп“
- Издателство „Изток-Запад“
- Дентална клиника „Да Винчи Клиник”
- „QUEO“ ЕООД
- Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост
- https://www.ideedit.com/
- „MarketingPro engineering“ ЕООД
- Езикова школа „Лазурит“
- Volée – Interior Design Studio
- Проект „Трансграничен регионален туристически бранд Румъния – България“
- “ГИС-Иноватив” ЕООД
- АгроTech Variations
- GT Kari
- ICYGEN – Уеб Дизайн/Интернет Маркетинг и Реклама
- VIRTECH
- “ОТТ – ИКТ, БАИТ” – Национален офис за технологичен трансфер в сектора на информационните технологии
- „Проино / TTO Proinno“ – Офис за технологичен трансфер
- Институт по физикохимия „Акад. Р. Каишев“ към БАН
- Институт по механика – Българска академия на науките
- Централна лаборатория по слънчева енергия и нови енергийни източници към БАН
- „ВИСЕНСИ“ ООД
- T-Shine – учебна компания на студенти от УНСС
- Ръководител на проект за изследване на позиционирането на застрахователните компании в България
- Ръководител на проект за изследване на позиционирането на банките в България
- Член на изследователския екип осъществил първото невромаркетингово изследване в България „Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите“. Проектът е финансиран от УНСС.